miercuri, 25 august 2010

Ganduri...


Ganduri...
        O noua coala-ultima din top,un nou pix-cele 5 nu au fost destul de bune;),dar povestea e aceeasi : incep sa scriu,dupa juma' de pagina  imi dau seama ca am gresit sau ca ceva  nu suna bine. Schimb.Incep sa scriu din nou,dar observ ca nu exprim ceea ce vreau,sunt prea dura din nou. Pun punct,o mototolesc si o iau de la capat...Cat o sa continui asa? Cand o sa incetez sa comentez totul,sa mai fiu asa dura?
                          NICIODATA!!!!
        Asta ar fi un raspuns ...dar nu al meu. Pentru mine nu exista niciodata-totul este posibil,deci daca ma chinui o sa reusesc.Dar pana atunci....
        O noua coala,un nou pix....aceeasi poveste.


"Am sa mor!!!"Hmm... replica foarte cunoscuta de adolescenti. Da, intradevar,toti murim,dar nu la 13-14 ani.Atunci deabea mergem la scoala sau mai bine zis asa ar trebui sa mergem.Nu sa ne indragostim de fiecare creatura care trece prin fata noastra si ni se pare ca are trasaturi frumoase,apoi sa murim la fiecare 5 minute.
Eu m-am considearat copil la varsta aia,[...si acum ma consider copil,desi am ceva ani in plus],dar acum copiii sunt copii doar cand fac vreo prostie si "vreau sa se scoata"....Acum esti copil pana mergi la gradinita.Atunci iesi in lume:)),ai telefon mobil,calculator,esti "bazat" ce mai.Si cand ai 20 de ani iti dai seama ca tuh nu ai fost copil,iar acum e tarziu,prea tarziu.
Cand erai mic vroiai sa sti totul,te interesai de orice.Acum e tarziu sa nu-ti mai pese de nimic.Te maturizezi.Nu mai esti copil.Esti socat?...si eu sunt.Bun venit pe pamant...mai bine zis bun venit in Romania!!!Mda... ai nevoie de bani,trebuie sa mergi la faculta',sa-ti faci un rost in viata.Acum luptate!!!E singura ta sansa sa supravietuiesti.




                                                                                         ELLA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu